Maksudnya : Wahai Tuhan kami! Kami telah beriman, maka ampunilah bagi kami dan kasihanilah akan kami dan sesungguhnya Engkau sebaik-baik orang yang pengasih.

Wednesday, January 12, 2011

AKU SUKA DIA

aku sgt suke die...
tapi die xpernah tahu aku suke die
kenapa???
sbb aku xpernah ckp kt die pon aku suke die
kenapa???
aku segan ke??
atau
aku takut orang ckp aku ni perigi mencari timba??
atau
aku memang xberani??
hmmm......
lame aku fikir sal ni
smpai skrg aku suke die
tp, aku xpernah tegor die
segan laa..nanti die ckp pe hal dak ni..
giler pe..ak xknl pon..
mak aih..malu besar akuh..huhu~
xpelaa
biar aku simpan perasaan aku ni smpai bila2
dan aku xingin die tahu aku suke die
kesian bakal suami aku nanti
hik3
dhlar..merepek jer aku ni..
=)
tiada kaitan ngn cter aku pon..hahaha~

No comments:

Post a Comment