Maksudnya : Wahai Tuhan kami! Kami telah beriman, maka ampunilah bagi kami dan kasihanilah akan kami dan sesungguhnya Engkau sebaik-baik orang yang pengasih.

Tuesday, February 8, 2011

PERLU KE???

ader org pernah tny aku
"tiekah,ko xnk kapel ke??ko xnk ke rse mcm mne perasaan org bercinta??"
hmmm...
perlu ke kapel??
perlu ke bercinta??
adakalanya aku pkir..
buat ape bercinta??
xde faedahnyer..
p,kdg2 aku pkir
perlu jgk..yelaa dh bsar2 cmni lyk kawen dh..
hahaha~
perasan ader org nk kt aku
korg rase perlu ke x???
jwpan aku 1 jer
jodoh pertemuan ditgn tuhan
Allah yg menentukan
klau Dia dh tetapkan aku ni akan kawen..kawen jgk..
dgn siape??
wallahualam
ok stop..!!!~
korg msti bosan dgn entri ni kan..
aku taw..cz aku pon bosan..
hahahaha

2 comments:

  1. cinta fitrah kak oii..
    xsalah bercinta..cinta lps kwen..huhu adoiiaii..
    n 1 lg..jodoh ptemuan mmg Allah da tntukan..p kena usaha jgk..hehe..

    p/s:mendalam je mksud entri ni kah..ape cite?

    ReplyDelete
  2. ahaha~
    sje je laa..
    dh rmai yg tny aku sal cinta..kapel..
    tetibe rse nk wt entri sal 2..haha~

    ReplyDelete