Maksudnya : Wahai Tuhan kami! Kami telah beriman, maka ampunilah bagi kami dan kasihanilah akan kami dan sesungguhnya Engkau sebaik-baik orang yang pengasih.

Friday, March 18, 2011

STUDY??BELAJAR??DAROSA??

waaaa~
sal laa aku ni mls sgt nk stdy???
makin dekat final makin malas lak..
ape nk jd ni???
asignment bertimbun lg xsiap
adoi!!!
mungkin ak patot lebih bersemangat!!
macam ni
ayoh semangat!!!!!

ops!!!!!
before that baca doa dulu..ni bagus kalau dipraktikkan


aku mmg selalu baca doa ni before stdy..
tp,asal start wt keje je mst jd cmni
mst xkekal lme pnyer la stdy time aku tuh

ape nk jd ngn aku ni..ish3

mungkin lepas ni aku akan jd mcm ni...
yelaa kalot laa last minit pnyer stdy kan
hope dis year sejarah xberulang laa..
huhuhu~


sooo kawan2.!!!
ape lagi tggu..
jom stdy ramai2..
sudah2 laa maen tu
asyik maen je..ble nk maju..*ceh ayat xboleh blah
=>merujuk kpd diri aku jgk<=




1 comment: