Maksudnya : Wahai Tuhan kami! Kami telah beriman, maka ampunilah bagi kami dan kasihanilah akan kami dan sesungguhnya Engkau sebaik-baik orang yang pengasih.

Thursday, April 21, 2011

ALANGKAH INDAHNYA

fulamak tajuk entri aku kali memang lah
memang lah
memang lah
ayyo..memanglah ape cik kak oi..
ahaha..forget it..memain je tu
dah tersangat lama aku xupdate blog ku yang cute + comel ni
busy boh..biaselaa
orang nak exams
yes!!!ade dua paper lagi belom cuti
seronoknye..xsabar kawe nok cuti


actually, aku nak citer ni hah
alangkah indahnye kalau aku dapat kumpul semua
benda yag ada gambar froggy
i loike lah
asyik..asyik.. froggy je kan aku ni
mesti kamu semua dah menyampah yang teramat
tapi, aku xkisah pon
ikot suko ati aku laa
blog aku ke..buke blog mu..
pergh..keluar sudah loghat klate aku


cer layan benda-benda comel yang
ada gambar froggy ni
i wish 1 hari nanti aku dapat gak beli benda ni
loni xleh laa..pitih koho xdok doh
pokai laa der..haha

tabung froggy yaNg comel
mesti aku semangat nak menabung jap agi

wah..lagi semangat nak tdor kalau ada ni
hmm..xleh beli laa..nati makin kuat penyakit tdo aku

towel with frog applique

cantiknye..suke2

wah3..sukenye nak makan
aku dh laa kaki makan

alangkah bagus ada benda ni
supaya saya rajin ckit mandi..ngeh3

saaaannngggaattt cooomeeel

saya nak ni..ada orang nak bagi x??

okey STOP
teringat maen a.e.i.o.u STOP ngan geng gedikz
hahaha..
cukup setakat itu sahaja lah untuk malam ni
sambung lain kali lak ye

p/s: nak tidor basuh kaki..kang xpasal2 mimpi tercium katak..
kalau jadi putera ensem xpe gak..hik3








1 comment: