Maksudnya : Wahai Tuhan kami! Kami telah beriman, maka ampunilah bagi kami dan kasihanilah akan kami dan sesungguhnya Engkau sebaik-baik orang yang pengasih.

Sunday, April 10, 2011

CAMPING KOR SISPA

baru balik dari camping kOr sIspa USMKK semalam
sangat menyeronokkan walaupon penat
okey..meh nak citer sket..
mase nak g tapak camping (jeram pasu)
aku hanya berdua jer ngan aida yang naik van
yang lain sume naik bas..bosan yang amat..
aku tido..kih3.
sampai sane baru sedar..yg lain dh berbaris dh..huhu.
after dat, kami pon bertungkus lumus mendirikan khemah
aku, shira, atin n ida
malam tu plak just ada ceramah ngan recall balik ikatan2 yg pernah blajar dulu
esoknye....
kami ada test tuk kawad, pertolongan cemas, ikatan dan melawan kebakaran..
habis jer aktiviti tu..
ape lagi..!!
jom mandi..!!!mcm excited giler nk mndi kan..
of course darling..mndi bukan sebarang mandi..
kami yg pompuan g mndi kt jeram pasu ditemani oleh mama tersyg
kecian dak laki..yelaa, depa p solat jumaat time tu..
pada malam hari plak ade p'sembahan dikir barat dari anggota JPAM sendiri
at first sgt mengantuk..p, bile nk last2 tu ngan kami2 skali join dikir tu..
kah3..lucu jer tgk gelagat kengkawan aku..
pastu kami belajar teknik menyelamat
sampai laa kul 2 pg (kalau xsilap laa)
pada hari ke-3 nya..
kami g jungle trekking
seronok..masuk hutan bermain dgn pacat, semut, mcm2 serangga lah
yg paling xleh blah..pacat laa..sume org geli ngan pacat..
kami ada aktiviti menyelamatkan mangsa dari dlm hutan tu ke tempat camping kami
meredah pokok2 ngan sungai
sampai gak kami ke sana
memang best lah...!!!
lepas majlis penutup..kami menggila tangkap gambar ramai2..
biaselaa budak giler lensa..
hahaha~
pape pon SISPA memang BESTLAH

tgk2..depa meredah hutan

aku saje jer menyebok kt sini

kami p mandi sungai mse abes menyelamat tu..kih3
ok..ni mmg kami yg giler lensa

sampai disini saje cerita aku tuk hari ni
study..study..final dah dekat!!!!



No comments:

Post a Comment